سفارش تبلیغ
صبا ویژن

\ بیت کوین \ و \ قیمت بیت کوین \ و \ استخراج بیت کوین با گوشی \

نظر

در این مقاله قصد داریم تا شما کاربران عزیز را با " بیت کوین " و " قیمت بیت کوین " و " استخراج بیت کوین با گوشی " آشنا کنیم. با سایت زوم ارز تا پایان این مقاله همراه باشید.

ابتدا می خواهیم شما را با مفاهیم پایه ای بیت کوین آشنا و سپس به اصل ماجرا که قیمت بیت کوین و استخراج بیت کوین با گوشی است برویم. 

 

همانطور که می دانید بیت کوین یک ارز دیجیتال است. ارز های دیجیتال دارای یک قیمت متغیر می باشند که با توجه به خرید و فروش آنها، قیمت گاهی کاهش و گاهی افزایش پیدا می کند. بیت کوین وجود فیزیکی ندارد، یعنی آن را نمی توان در دست مثل جا به جایی پول معامله کرد. بیت کوین را فقط می توان در بستر اینترنت معامله کرد. البته نا گفته نماند که بیت کوین را به صورتی حضوری می توان معامله کرد اما باز همانم در بستر اینترنت می باشد.

اگر علاقه مند به حوزه ارز های دیجیتال باشید، می توانید به راحتی متوجه گفته هایمان شوید. شاید برای شما این سوال پیش بیایید زمانی که قصد خریداری ارز دیجیتال بیت کوین را داریم، در کجا میتوانیم از قیمت بیت کوین و یا اینکه بعد از خرید آن را در کجا می توانیم ذخیره کنیم؟

شما قبل از خرید باید به قیمت، خرید و فروش بیت کوین توجه کنید. بیت کوین هم مانند دیگر ارز ها و یا مانند پول های رایج جهان یک قیمت خرید و یک قیمت فروش به همراه درصدی مالیات دارند. زمانی که ما قصد فروش رمز ارز و یا پول داشته باشیم، نسبت به قیمت آن روز یک مقدار پایین تر باید آن را به کسی که قرار است از ما خرید کند ( صرافی، سایت های معاملاتی و.... ) بفروشیم. اما اگر قرار باشد ما از جایی بیت کوین و یا رمز ارز های دیگر خرید کنیم قیمت خرید ما از قیمت خرید صرافی و یا سایت های معاملاتی بالاتر می باشد.

قیمت بیت کوین در تمامی ماه ها، هفته ها، روزها، ساعت ها، دقیقه ها و ثانیه های شبانه روز در حال تغیر است. بیت کوین یک ارز دیجیتال غیر متمرکز است، به دست هیچ دولت و یا فردی اداره نمی شود که قرار باشد برای آن یک قیمت ثابت در نظر گرفت. آنچه قیمت بیت کوین را متغیر کرده است، درصد خرید و فروش بیت کوین می باشد. 

قیمت بیت کوین در زمان نگارش این مقاله مورخ 10 / 12 / 1398 برابر با 8.755.68 دلار آمریکا است. اگر بخواهیم این مقدار مبلغ را به تومان واحد پول کشور خودمان ( ایران ) تبدیل کنیم، با دلار 15.100 تومان چیزی حدود به 132.210.768  میلیون تومان می شود. هر چه مقدار دلار افزایش داشته باشد قیمت بیت کوین هم در کشور ایران افزایش پیدا می کند و هر چقد کاهش داشته باشد قیمت بیت کوین کاهش پیدا می کند.

پیش بینی قیمت بیت کوین توسط سرمایه گذاران ارز دیجیتال بیت کوین

شاید شما که قصد سرمایه گذاری در رمز ارز بیت کوین را دارید. تردید داشته باشید که قیمت بیت کوین در آینده قرار است چقدر شود و یا اینکه میخواهید بدانید در آینده برای بیت کوین قرار است چه اتفاقی بیفتد.

قطعا این را می دانید هیچ چیز که قرار است در آینده اتفاق بیفتد مشخص نیست، نمی توان تصمیمات درستی گرفت. تمام این ها به عملکرد در این بازار بستگی دارد اما با این حال در ادامه به نظرات چند شخص مهم سرمایه گذار و همچنین تحلیل گر این بازار پرداخته ایم با ما همراه باشید.

 

پیش بینی قیمت بیت کوین از نظرعلی میزانی اسکوئی (Ali MizaniOskui)

پیش بینی قیت بیت کوین آقای علی میزائی اسکوئی بر این است که، قیمت بیت کوین تا اواخر سال 2021 بین 200 الی 300 هزار دلار می رسد. تقریبا با فاصله اعلام شده توسط آقای میزائی در زمان نگارش این مقاله یک سال نیم دیگر فاصله داریم. باید صبر کرد تا ببینم قرار است تا آن سال چه اتفاقی  در بازار جهانی ارز دیجیتال بیفتد.

پیش بینی قیمت بیت کوین از نظر جک دورسی (Jack Dorsey)

آقای جک دورسی، مالک کمپانی تویتر می باشد. زمانی که از اون پرسیدند که آینده بیت کوین را چگونه پیش بینی می کنید در جواب گفت: من بر این معتقد هستم که در آینده بیت کوین یک ارز دیجیتال رایج در بستر اینترنت به حساب می آید.  

پیش بینی قیمت بیت کوین از نظر جان پفر (John Pfeffer)

جان پفر، یک سرمایه گذار و همچنین کارآفرین و تحلیل گر می باشد. زمانی که از اون پرسیدند که در آینده قیمت بیت کوین قرار است چه مقدار شود، اینگونه پاسخ داد که : اعتقاد دارم قیمت بیت کوین در آینده به 700 هزار دلار می رسد!  جان پفر، در زمان مصاحبه، زمانی را برای محقق شدن این گفته اش در نظر نداشت.

پیش بینی قیمت بیت کوین از نظر سم داکتر (Sam Doctor)

مصاحبه ای که در گذشته با سم داکتر شده بود، او بر این اعتقاد داشت که تا پایان سال 2019 قیمت بیت کوین به 36 هزار دلار می رسد.! اکنون سال 2019 تمام و وارد سال 2020 شده ایم اما بیت کوین از زمان خلقت خود تا به کنون همچنین قیمتی نداشته است. سم داکتر فردی است که تحصیلات تخصصی اش در حوزه مالی می باشد.

پیش بینی قیمت بیت کوین از نظر مکس کایزر (Max Keiser)

آقای مکس کایزر شخصی است که خودش بیت کوین دارد. زمانی که ار اون پرسیدند او دو پیش بینی کوتاه مدت و مبلند مذت بیان نمود. در پیش بینی کوتاه مدت اون قیمت بیت کوین به 28 هزار دلار و پیش بینی بلند مدت او قیمت بیت کوین به 100 هزار دلار می رسد.

پیش بینی قیمت بیت کوین از نظر سانی سینگ (Sonny Singh)

آقای سانی سینگ هم مانند سم داکتر زمان اتفاق افتادن پیش بینی اش را در سال 2019 اعلام کرده بود اما همانطور که گفتیم اکنون در اوایل سال 2020 هستیم و بیت کوین هیچگونه رشد قیمتی بالایی نداشته است. پیش بینی آقای سانی سینگ اینگونه بود که قیمت بیت کوین تا پایان سال 2019 به 15 الی 20 هزار دلار می رسد.

شواهد بر این حکم می کند که تا حدودی این نظریه درست است یعنی قطعا بیت کوین حداقل در فاصله نه چندان دور به کانال 16 هزار دلار می رسد، دقیق نمی توان برای این موضوع زمانی اعلام نمود.

پیش بینی قیمت بیت کوین از نظر جیمسون لوپ (Jameson Lopp)

شاید آقای جیمسون لوپ را بشناسید و یا اسمش برایتان آشنا باشد. لوپ رهبر کیف پول Casa است. پیش بینی او به شکلی است که قیمت بیت کوین تا پایان سال 2020 به 250 هزار دلار می رسد.

پیش بینی قیمت بیت کوین از نظر مایک نووگراتز (Mike Novogratz) 

یکی از سرمایه گذاران معروف آقای مایک نووگراتز می باشد. اگر شناخت کافی نسبت به سرمایه گذاران خارجی داشته باشید قطعا مایک را می شناسید. مایک هم مانند سانی سینک و سم داکتر پیش بینی دقیقی نداشت. مایک در مصاحبه اش گفته بود که بیت کوین تا تا پایان سال 2019 به 20 هزار دلار خواهد رسید. اما در حال حاظر در اوایل سایل 2020 هستیم و قیمت بین کوین تقریبا بر روی کانال 9هزار دلار می باشد.

پیش بینی قیمت بیت کوین از نظر کنث روگوف (Kenneth Rogoff)

آقای کنث روگوف از مخالفان سرسخت بیت کوین می باشد، او جز اساتید دانشگاه هاروارد است. اون می گوید که بیت کوین به زودی روند نذولی و همچنین کاهش قیمتی شدیدی خواهد داشت.

پیش بینی قیمت بیت کوین از نظر تیم دراپر (Tim Draper)

آقای تیم دراپر، از خالقان بنیانگذار دانشگاه دراپر می باشد. اون جزئ سرمایه گذاران برتر آمریکایی می باشد. افرادی که سرمایه گذاران آمریکایی را بشناسند قطعا با این فرد آشنایی نسبی دارند. این شخص می گوید که بیت کوین در سال 2022 به کانال 250 هزار دلار می رسد. باید تقریبا تا دوسال دیگر صبر کنیم تا ببینیم که آیا پیش بینی آقای تیم دراپر درست است یا خیر.

پیش بینی قیمت بیت کوین از نظر توماس‌لی (Thomas Lee)

توماس لی از بنیانگذاران شرکت Fundstart Global می باشد. آقای توماس لی خودش جزء سرمایه گذاران بیت کوین است. ایشان می گویند که قیمت بیت کوین تا پایان سال 2022 به 125 هزار دلار می رسد. مانند نظریه باقی تحلیل کنندگان باید منتظر باشیم تا ببینیم کدام نظریه تحقق می یابد.

 

پیش بینی قیمت بیت کوین از نظر جان مکافی (John McAfee)

آقای مکافی که خودش برنامه نویس و همچنین بنیانگذار آنتی ویروس مکافی است، درباره قیمت آینده بیت کوین یک پیش بینی عجیب کرده است. اون می گوید که بیت کوین در آینده نزدیک به قیمت 1 میلیون دلار می رسد!!!

 

پیش بینی قیمت بیت کوین از نظر بابی لی (Bobby Lee)

پیش بینی قیمت بین کوین آقای بابی لی مانند آقای مکافی این است که قیمت بیت کوین در آینده ای نزدیگه به 1 میلیون دلار خواهد رسید. ا شاید این حرف ها و پیش بینی ها برایتان تعجب آور باشد اما با صبر کردن باید منتظر بمانیم تا ببینم این پیش بینی ها در زمان خودمان اتفاق خواهد افتاد و یا در زمان نوادگانمان. 

در این قسمت از مقاله آشنا شدیم که افراد مشهور و همچنین سرمایه گذاران در کل دنیا چه چیزی را درباره آینده و همچنین قیمت بیت کوین پیش بینی کرده اند.

----------------------------------------------------------------

هزینه های استخراج بیت کوین با گوشی

درست است که هزینه تهیه تجهیزات ماینینگ بالا است، اما این هزینه ها به صرفه است و حداقل بعد از مدت کوتاهی تمام هزینه ها برگرداننده می شود از طریق استخراج. همانطور که گفتیم، استخراج بیت کوین با گوشی ضرر های زیادی به سوی شما تحمیل می کند. از هزینه مصرف برق گرفته تا خرابی قطعات.

شاید با خود بگوئید که هزینه برق دستگاه های ماینینگ، بیشتر از هزینه استخراج بیت کوین با کوشی موبایل که نیست.

بله حرف شما کاملا درست است. اما شما میتوانید با کسب مجوز از اداره صنعت اقدام به استخراج قانونی بیت کوین کنید. این امر سبب می شود تا نرخ برق شما به صورت قانونی محاسبه شود. 

 شما باید هزینه های گوشی را به صورت جداگانه محاسبه کنید و به دو دلیل اصلا نباید با هزینه های تجهیزان ماینینگ محاسبه کنید. 

1.ما باید توجه داشته باشید که این کار صدمه های زیادی به باطری شما وارد میکند. همین امر باعث می شود شما حداقل هفته ای یک بار اقدام به تعویض باطری داشته باشید. اگر بخواهید این عمل را با توان مصرفی برق دستگاه های ماینینگ در نظر بگیرید، هزینه های بالاتری بالاید برای این موضوع در نظر داشته باشید.

2.قطعات دستگاه های ماینینگ به طوری اسمبل می شود که توان پردازشی مشخصی را که تعیین شده است می تواند انجام دهد. گوشی های موبایل هم دقیقا همینطور است، یک توان مصرفی برای پردازش آن ها در نظر گرفته شده است. اگر از توان مصرفی که قرار است برایش کار شود بالاتر رود، قطعا قطعات مختلف دستگاه خراب می شود. همین امر گاهی باعث اعمال هزینه های زیادی می شود. بعضی از اوقات ممکن است این آسیب به طور کلی به دستگاه شما وارد شود برای همین باید به فکر یک گوشی دیگر باشید.

نکته: هدف از نوشتن این قسمت از مقاله تنها روشن نمودن شرایط استخراج بیت کوین با گوشی بود. در کنار برنامه هایی که اقدام به استخراج بیت کوین به صورت مستقیم می کنند، نرم افزار هایی هم وجود دارند که به شما بیت کوین پاداش می دهد. در ادامه با انواع این نرم افزار ها آشنا می شوید اما اگر بخواهیم به عنوان مثال یکی از آنان را بگودیم، نرم افزار الکترنیوم " Electroneum " است . این نرم افزار بر پایه ارز دیجیتال الکترنیوم توسعه داده شده است. شما با استفاده از این نرم افزار به عنوان پاداش می توانید بیت کوین دریافت کنید، هرگز از طریق این برنامه به طور مستقیم بیت کوین دریافت نمی کنید.

در کنار این نرم افزار گاهی بازی هایی هم وجود دارند که از طریق فعالیت در بازی به شما بیت کوین پاداش می دهند. می توانید این مقدار بیت کوین را که دریافت می کنید به راحتی در صرافی ها، سایت های عاملاتی و.... بفروشید و کسب در آمد کنید. برای مثال بازی " Storm Play " می باشد.  این نرم افزار یک بازی نیست. شما در این اپلیکشن یک بازی دانلود می کنید، بعد از دانلود بازی شما به عنوان پاداش ارز های دیجیتال بیت کوین، اتریوم و... می توانید دریافت کنید. کار با این نرم افزار بسیار راحت می باشد، هر کاربری با هر سطحی به راحتی می تواند استفاده نماید.

 

 

-------------------------------------------------------------

گذشته بیت کوین

در این قسمت از مقاله می خواهیم نگاهی به گذشته بیت کوین یعنی از زمان پیدایش تا به حال داشته باشیم. 

آیا شما آقای ساتوشی ناکاماتو را می شناسید؟

ناکاماتو خالق بیت کوین است. فردی که بیت کوین را در سال 2010 خلق کرد. بیت کوین در ابتدای پیدایشش دارای قیمت بسیار ناچیزی حدود به 0.06 دلار بود. بعد از مدتی بیت کوین شروع به افزایش ارزش کرد و در همان سال تا به قیمت 0.39 دلار رفت.

بیت کوین از زمان خلقتش یعنی از سال 2010 تا به حال روند افزایشی و همچنین کاهشی زیادی داشته است، در خیلی از مواقع زیاد رشد و در خیلی از مواقع زیاد کاهش داشته است. 

----------------------------------------------------------------

افراد زیادی هستند که اکنون علاقه مند به استخراج بیت کوین می باشند. اما به علت گرانی تجهیزات ماینینگ، افراد کمی توانایی خریداری دارند.

حال بعضی از افراد برای این کار راه های زیادی به ذهنشان خطور می کند از جمله استخراج بیت کوین با گوشی!

شما می توانید بیت کوین را از روش های ذیل استخراج کنید:

1.از طریق کامپیوتر

2.از طریق سایت های آنلاین

3.از طریق نرم افزار ها

4.از طریق گوشی های موبایل

استخراج بیت کوین از طریق کامپیوتر دور از ذهن نمی باشد. اما به صرفه نیست به طور کلی این نوع استخراج سود دهی مناسبی ندارد. در زمان پیدایش بیت کوین، به دلیل کم بودن سختی شبکه، این کار امکان پذیر بود. اما بیت کوین با توجه به اینکه اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده است، دیگر این کار سودآور نمی باشد.

 

----------------------------------------------------------------

عوامل موثر بر روی قیمت بیت کوین در سال 2010 میلادی و 1388 شمسی

در 17 می سال 2010 اولین صرافی بیت کوین تاسیس شد: 

 در آن زمان بیت کوین به قیمت 0.03 رسید، بیت کوین فعالیت اصلی خودش را همزمان با افتتاح رسمی صرافی مختص به خودش یعنی BitcoinMarket شروع کرد.

1.در 22 می سال 2010 اولین معامله بیت کوین صورت گرفت: 

اولین معامله بیت کوین در قبال پیتزا صورت گرفت! در سال 2010 شخصی با نام لازلو هانیچ در ازای خرید 2 عدد پیتزا حدود به 10.000 بیت کوین پرداخت نمود. در 22 می سال 2010 قیمت بیت کوین برابر با 0.004 دلار بود.

2.در 11 جولای سال 2010 بیت کوین توسط سایت Slashdot.org معرفی شد:

بعد از معرفی بیت کوین در این سایت خبری، به طور ناگهانی قیمت بیت کوین 10 برابر شد و به قیمت حدودی 0.08 دلار رسید.

3.در 18 جولای 2010 صرافی MTGox راه اندازی شد: 

این صرافی به قصد خرید و فروش بیت کوین " ترید " راه اندازی شد که به صورت تمام وقت به فعالیتش ادامه میداد.

4.در 15 آگوست 2010 اولین هاردفورک بیت کوین راه اندازی شد: 

یک هکر سو استفاده کننده از یک باگ امنیتی در این شبکه استفاده کرد. با استفاده از این باگ و سواستفاده از نحوه پردازش توانست یک تراکنش فیک را ذخیره کند. توسعه دهندگان بیت کوین به سرعت این باگ را شناسایی کردند و آن را رفع و سپس نسخه اصلاحی آن را به بازار عرضه کردند.

----------------------------------------------------

عوامل موثر بر روی قیمت بیت کوین در سال 2011 میلادی و 1389 شمسی

1.قیمت بیت کوین در 9 فوریه سال 2011 به یک دلار رسید.

2.راه اندازی صرافی جهت مبادله بیت کوین با سایر ارزهای فیات در تاریخ 27 مارس 2011

3.انتشار مقاله ای در 1 ژوئن سال 2011

4.اولین هک صرافی ام‌تی ‌گاکس در 19 ژوئن سال 2011

5.یک اپیزود سریال " the good wife" مربوط به بیت کوین در سال 19 دسامبر 2011

-------------------------------------

عوامل موثر بر روی قیمت بیت کوین در سال 2012 میلادی یا 1390 شمسی

1.دو صرافی پاکسوم و ترید هیل فعالیت خود را متوقف کردند در تاریخ 11 فوریه 2012

2.بیت کوین در 15 نوامبر سال 2012 توسط وردپرس پذیرفته شد.

3.نصف شدن پاداش بیت کوین در تاریخ 28 نوامبر سال 2012

---------------------------------------

عوامل موثر بر روی قیمت بیت کوین در سال 2013 قمری یا 1391 شمسی

1.هاردفورک در نسخه 0.08 در تاریخ 11 مارس 2013

2.بحران اقتصادی در قبرس در 25 مارس 2013

3.بالا رفتن حجم معاملات در صرافی ام‌تی‌گاکس و از کار افتادن سرورهای این صرافی در تاریخ 10 آوریل 2013

4.باز شدن های درهای چین بر روی بازار بیت کوین در تاریخ 20 نوامبر 2013

5.استفاده از بیت کوین در موسسات مالی چین ممنوع شد در تاریخ 5 دسامبر 2013

---------------------------------------------

عوامل موثر بر روی قیمت بیت کوین در سال 2014 قمری یا 1392 شمسی

1.حملات به صرافی های بزرگ در تاریخ 7 فوریه 2014

2.ام‌تی‌گاکس تعطیل شد در تاریخ 24 فوریه 2014

3.سازمان خدمات درآمد داخلی بیت کوین را مشمول مالیات اعلام کرد در تاریخ 26 مارس 2014

4.به مزایده گذاشتن بیت کوین توسط شرکت خدمات مارشال ایالات متحده آمریکا در تاریخ 27 ژوئن 2014

5.شرکت دل بیت کوین را پذیرفت در سال 18 جولای 2014

6.زیرمجموعه‌ی پی‌پل بیت کوین را پذیرفت در تاریخ 8 سپتامبر 2014

7.مایکروسافت بیت کوین را پذیرت در تاریخ 11 دسامبر 2014

-----------------------------------------------------------------

عوامل موثر بر روی قیمت بیت کوین در سال 2015 قمری یا 1393 شمسی

1.راه اندازی صرافی کوین بیس در سال 26 ژانویه 2015

2.انتشار سیاست ‌نامه‌ی بیت کوین و ارزهای دیجیتال در نیویورک در تاریخ 3 ژوئن 2015

3.پیشنهاد هاردفورک بیت کوین XT  در تاریخ 15 آگوست 2015

4.قانون‌گذاران ایالات متحده بیت کوین را یک کالا اعلام کردند در 18 سپتامبر 2015

5.در اروپا  بیت کوین از مالیات بر ارزش افزوده معاف شد در تاریخ 22 اکتبر 2015

6.لوگوی بیت کوین پذیرفته شد در تاریخ 3 نوامبر 2015

7.خبری دیگر درباره هویت ساتوشی ناکامانو در 8 دسامبر 2015

--------------------------------------------------------------------

عوامل موثر بر روی قیمت بیت کوین در سال 2016 قمری یا 1394 شمسی

1.توسعه دهنده گوگل بیت کوین را رد کرد در تاریخ 14 ژانویه 2016

2.معرفی اولین پلتفرم خرید و فروش p2p  بیت کوین در 4 آوریل 2016

3.ادعای کریت رایت درباره سازنده بیت کوین در تاریخ 2 می 2016

4.نصب پاداش بیت کوین در تاریخ 9 جولای 2016

5.هک صرافی بیتفینکس  در تاریخ 2 آگوست 2016

6.دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا شد در تاریخ 9 نوامبر 2016

-------------------------------------------------------------------

عوامل موثر بر روی قیمت بیت کوین در سال 2017  یا 1395 شمسی

1.برگشت دوباره بیت کوین به 1000 دلار در سال 3 ژانویه 2017

2.عدم پذیرش ETF بیت کوین در تاریخ 10 مارس 2017

3.ژاپن بیت کوین را به صورت قانونی پذیرفت در تاریخ 1 آوریل 2017

4.تولید بیت کوین کش در سال 1 آگوست 2017

5.جمع آوری سرمایه از طریق ICO  در چین ممنوع شد در تاریخ 3 سپتامبر 2017

6.هارد فورک بیت کوین گلد در تاریخ 25 اکتبر 2017

-----------------------------------------------------------------------

عوامل موثر بر روی قیمت بیت کوین در سال 2018  یا 1396 شمسی

1.صرافی‌های کره جنوبی از لیست  کوین مارکت کپ حذف شد در تاریخ 8 ژانویه 2018

2.80درصد از استخراج بیت کوین انجام شد در تاریخ 13 ژانویه 2018

3.تبلیغات  در فیس بوک درباره رمزنگاری ممنوع شد در تاریخ 30 ژانویه 2018

4.صرافی‌های ارز دیجیتال آمریکا به دستور SEC  باید ثبت قانونی شوند در تاریخ 7 مارس 2018

5.تبلیغات ارزهای دیجیتال در گوگل ممنوع شد در تاریخ 7 مارس 2018

6.هک شدن صرافی کوین‌ریل در تاریخ 10 ژوئن 2018

7.بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، بیت کوین ر رد کرد در تاریخ 26 جولای 2018

8.10 سالگی بیت کوین در تاریخ 31 اکتبر 2018

9.هاردفورک بیت کوین کش در 15 نوامبر 2018

10.سختی شبکه بیت کوین کاهش یافت در تاریخ 3 دسامبر 2018

-------------------------------------------------------------------

عوامل موثر بر روی قیمت بیت کوین در سال 2019 

1.خبر راه اندازی پلتفرم بکت در تاریخ 9 فوریه 2019

2.فیدلیتی، خرید‌و فروش بیت کوین را در پلتفرم خود راه‌اندازی می‌کند در تاریخ 6 می 2019

3.هک صرافی بایننس در تاریخ 7 می 2019

4.امکان ارسال بیت کوین روی واتس آپ در تاریخ 19 ی 2019

5.سامسونگ بیت کوین را به فروشگاه غیر متمرکر خود اضافه کرد در تاریخ 14 آگوست 2019

6.گوشی جدید HTC با قابلیت اجرای فول نود بیت کوین عرضه شد در تاریخ 20 اکتبر 2019

------------------------------------------------------------------

استخراج بیت کوین با گوشی

اگر به این فکر افتاده اید که با استفاده از گوشی موبایل خود بیت کوین استخراج کنید و تصمیم قطعی گرفته اید، باید به شما اعلام کنیم که همانطور در پیش تر برایتان آوردیم استخراج از طریق گوشی هم مانند استخراج از طریق کامپیوتر سود آور نمی باشد. تنها دلیل آن هم سختی شبکه می باشد. 

امروزه به دلیل اینکه ارز دیجیتال بیت کوین طرفداران زیادی به خود اختصاص داده است، عمل استخراج بیت کوین خواهان زیادی دارد. همین امر باعث می شود تا سختی شبکه بیشتر شود، هر چه تعداد کاربران شبکه برای استخراج بیشتر شود عملا استخراج بیت کوین سخت تر می شود. 

حالا اگر شما بخواهید با گوشی و یا کامپیوتر به جنگ سختی شبکه بروید، کار سخت می شود. دستگاه های ماینر از قدرت پردازشی بالایی استفاده می کنند، شما می توانید تا تجهیز کردن سیستم خانگی خود و یا گوشی خود اقدام به استرخاج از طریق آنها کنید.

در این قسمت قرار است به شما بگوئیم که چگونه می توان از طریق گوشی رمز ارز بیت کوین استخراج کرد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

 

-----------------------------------

 

عوامل موثر در قیمت بیت کوین در ایران 

در کشور ایران دلایل مختلفی می تواند بر روی قیمت بیت کوین تاثیر بگذارد، اما اصلی ترین دلایل آن به شرح ذیل می باشد:

1.قیمت جهانی و حال حاضر بیت کوین

2.نوسانات قیمت دلار

در چند سال اخیر، قیمت دلار در کشور عزیزمان ایران، با نوسانات زیادی رو به رو است. اخیرا به دلیل شرایط بدی که در سطح بین الملل اتفاق افتاده است قیمت دلار به بیش از حد خود رسیده است. حال این قیمت بر روی بازار بیت کوین در ایران تاثیر به سزایی خواهد گذاشت.

برای اینکه از قیمت حال حاضر بیت کوین به پول رایج کشورمان با خبر شوید کافیست، قیمت بیت کوین را به صورت زنده از یک سایت مشاهده کنید و سپس با قیمت دلار فعلی ضرب کنید. تنها با انجام همین ضرب ساده موفق می شوید تا مقدار بیت کوین را به پول کشورمان بسنجید. به عنوان مثال :

در مان نگارش این مقاله مورخ 10 / 12 / 1398 قیمت زنده بیت کوین 8.755.68 هزار دلار و همچنین قیمت دلار نیز در این تاریخ برابر با 15.100 تومان است. حال باید این دو رقم را در هم ضرب کنیم تا به نتیجه برسیم.

MUL: 8.755.68 * 15.100 = 132.210.768 میلیون تومان

-------------------------------------------------------

5 دلیلی که باعث افزایش قیمت بیت کوین می شود: 

عرضه محدود ، نوسان تقاضا 

توجه رسانه ها 

جامعه رمزنگاری 

نوآوری های فن آوری 

قوانین و مقررات دولتی 

-------------------------------------------------------

برای اینکه بتوانید با گوشی موبایل خود بیت کوین استخراج کنید. نیاز دارید به: 1. گوشی موبایل 2. اینترنت .

1.ابتدا یکی از نرم افزار های استخراج بیت کوین با گوشی را دانلود کنید. 

2.نرم افزار را نصب کرده و در آن ثبت نام کنید.

3.حال طبق قوانین برنامه اقدام به استخراج بیت کوین کنید.

در ادامه تعدادی از نرم افزار هایی که می توانید با استفاده از آن ارز دیجیتال بیت کوین استخراج کنید را برایتان آورده ایم. با ما همراه باشید.

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چگونه می توانید نرم افزار های استخراج بیت کوین را دانلود کنید. احتمالا قبل از ایجاد این سوال در ذهن شما، سری به فروشگاه های دانلود برنامه زده باشید. با یک جستجوی ساده در فروشگاه های دانلود برنامه متوجه خواهید شد که هیچگونه نرم افزاری برای استخراج بیت کوین در آن ها وجود ندارد. فروشگاه گوگل پلی تنها فروشگاه مرجع نرم افزارای اندروید که به صورتی جهانی در حال فعالیت می باشد، هیچگونه نرم افزاری بابت استخراج بیت کوین ندارد.

توجه1: نرم افزار های استخراج بیت کوین با گوشی برای اندروید وجود دارد، فروشگاه گوگل پلی اخیرا تمامی این نوع نرم افزار هارا از دسترس کاربران برای دانلود خارج کرده است.

توجه2: متاسفانه نرم افزار های استخراج بیت کوین، برای آیفون هنوز طراحی نشده است. تنها فقط چند بازی و برنامه است که به عنوان پاداش به شما مقدار کمی بیت کوین می دهد، آن هم به علت مناسب نبودن به شما پیشنهاد نخواهیم کرد.

معرفی نرم افزار های استخراج بیت کوین با گوشی : 

1.نرم افزار اندرویدی " Crypto Miner " :

این نرم افزار از الگوریتم " X11 " پشتیبانی می کند. شما می توانید هر رمز ارزی که از این الگوریتم پشتیبانی می کند را با استفاده از گوشی موبایل استخراج کنید. متاسفانه اینن نرم افار از رمز ارز بیت کوین پشتیبانی نمی کند زیرا الگوریتم پردازشی رمز ارز بیت کوین SHA-256 می باشد. این نرم افزار به شما امکان اتصال به استخر را می دهد. به راحتی می توانید با استفاده از این نرم افزار به استخر مورد نظرتان وصل شوید. یکی از معایبی که کابران استفاده کننده از این استخر آن را گفته اند رابط کاربری نه چندان زیبای آن است.

2.نرم افزاراندرویدی " DroidMiner " : 

این نرم افزار، از الگوریتم SHA-256 پشتیبانی می کند. شما می توانید با استفاده از این دستگاه رمز ارز هایی که از این الگوریتم پشتیبانی می کنند را استخراج کنید. همانطور که می دانید ارز دیجیتال معروف و پرطرفدار این روزهای بازار " بیت کوین " از این الگوریتم پشتیبانی می کند شما می توانید با استفاده از این نرم افار رمز ارز بیت کوین را استخراج کنید. همانطور که در ابتدا گفتیم به دلیل سختی شبکه این کار به هیچ عنوان برای شما سود آور نمی باشد. این نرم افزار در سایت سازنده آن حدود به 10 هزار بار دانلود شده است و نتیجه نظرات کابران 3 ستاره است. یکی از معایبی که کاربران را در این نرم افزار ناراضی کرده بود، استفاده بیش از حد این برنامه از باطری است، تعداد زیادی از کاربران گفتند که این نرم افزار استفاده مستقیم از شارژ باطری دارد و شارژ باطری را زود به پایان می رساند.

3.نرم افزار اندرویدی " Minergate " :

سایت های دانلود نرم افزار، این اپلیکیشن را به عنوان یکی از بهترین اپلیکشن های موجود نامیدند. این نرم افزار از الگوریتم معروف SHA-256 پشتیبانی می کند. همانطور که می دانید رمز ارز معروف و محبوب این روزهای دنیای ارز دیجیتال، " بیت کوین " از این الگوریتم پشستیبانی میکند. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار رمز ارز بیت کوین را استخراج کنید. در نظرات کاربران ثبت شده است که در گذشته این نرم افزار در رویه پرداخت و همچنین برداشت کارمز کمی اذیت کرده است.

4.نرم افزار اندرویدی " Electroneum " :

افرادی که محقق ارز های دیجیتال باشند، با این نرم افزار آشناییت کامل دارند. نرم افزار الکترنیوم یکی از معروف ترین نرم افزار های پاداش دهی بیت کوین با موبایل است. این نرم افزار تقریبا تا به کنون حدود به یک میلیون دانلود داشته است و همچنین میانگین امتیازات ثبت شده کاربران برای این نرم افزار 4 ستاره می باشد.

شما نمی توانید مستقیما با استفاده از این نرم افزار بیت کوین استخراج کنید. این اپلیکشن بر اساس ارز دیجیتال الکترنیوم توسعه پیدا کرده است. این نرم افزار بر اساس پاداش به شما بیت کوین می دهد.

5.بازی اندرویدی " Storm Play " :

این یک نوع بازی کامل نیست. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار بازی های اندرویدی دانلود کنید. در قبال دانلود بازی های اندرویدی به شما به عنوان پاداش ارز دیجیتال بیت کوین و یا اتریوم و... تعلق می گیرد. کارکرد با این نرم افزار نیاز به هیچ دانش خاصی ندارد و هر فرد با هر سطح از علم می تواند به راحتی از این نرم افزار استفاده کنند. 

 

----------------------------------------------------------

 

نظر 5 تحلیل گر در مورد تاثیر هاوینگ بر قیمت بیت کوین

1.نظر جیسون ویلیامز درباره تاثیر هاوینگ بر قیمت بیت کوین

از انجایی که قرار است در ماه مه سال 2020 پاداش بیت کوین از استخراج بیت کوین نصف شود، جیسون معتقد است که پاداش آن هم هیچ تاثیری بر قیمت بیت کوین ندارد.

2.نظر جانی دیلی درباره تاثیر هاوینگ بر قیمت بیت کوین

جانی معتقد است که با نزدیک شدن به هالوینگ ترس از دست دادن فرصت خرید رخ می دهد.

3.نظر اندی برومبرگ درباره تاثیر هاوینگ بر قیمت بیت کوین

اندی می گویند  هالوینگ می تواند تاثیر خوبی بر قیمت ها در آینده داشته باشد، امسال سال بلاک چین بیت کوین، اتریوم وارز های توسعه یافته است.

4.نظر ژائو درباره تاثیر هاوینگ بر قیمت بیت کوین

از آنجایی که بیت کوین هنوز سرمایه گذاران زیادی دارد، این موضوع نشان دهنده این است که احتمال صعوذ در سال 2020 زیاد می باشد.

 

--------------------------------------------------------------

آیا استخراج بیت کوین با گوشی به صرفه است؟

شاید این سوال برای شما پیش بیایید که آیا استخراج بیت کوین با گوشی معقول است؟ یا خیر.

خیر، از نظر عقلانی این کار معقول نمی باشد. استخراج از طریق گوشی نیازمند پردازش قدرتمند است. خوب اگر بخواهیم ریز بینانه به این موضوع بپردازیم، پردازش قدرتمند به قطعات مختلف دستگاه آسیب می رساند.

مشکلاتی که در اثر این کار برای گوشی پیش خواهد آمد عبارت اند از: 1. کند شدن گوشی 2 . کاهش عمر باطری 3. خرابی های متعدد قطعات گوشی .

1-1.پردازش برای استخراج بیت کوین با گوشی سبب می شود تا عملکرد سی پی یو بالا برود، این امر باعث می شود تا پردازش سی پی یو به حداکثر رسد و عملکرد گوشی کند شود.

1-2.عمل استخراج بیت کوین از طریق گوشی  هرگز نباید متوقف شود. هر روز و هر ساعت و هر دقیقه باید گوشی در حالت آماده به کار باشد و روند استخراج را انجام دهد.

1-3.زمانی که دستگاه شما رو زها و ساعت ها بی وقفه در حال فعالیت باشد. قطعا قطعات مختلف دستگاه خراب می شود. این امر موجب می شو تا ضرر های زیادی به سوی شما تحمیل شود.