سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه اندازی فست فود

نظر

راه اندازی فست فود

گروه تخصصی فروش تجهیزات فست فود و راه اندازی فست فود حسینی (IRANHFC) با ارائه خدمات نوین در جهت توسعه صنعت فست فود و غذای سالم بر پایه دانش آکادمیک و سالها تجربه در مشاوره، تجهیز و راه اندازی پروژه‌های موفق در سراسر کشور، صفر تا صد پروژه‌های راه اندازی فست فود را اجرا میکند. IRANHFC با راه اندازی فست فودهای کوچک و بزرگ با بالاترین سطح کیفی به موفقیت هرچه بیشتر می‌اندیشد.

راه اندازی فست فود

راه اندازی فست فود از صفر تا صد

گروه تخصصی فروش تجهیزات فست فود و راه اندازی فست فود حسینی (IRANHFC) در سال 1386 با هدف ارائه خدمات در حوزه فست فود و رستوران تاسیس شد. ایران اچ اف سی پیشرو در ارائه خدمات متنوع و حرفه ای در عرصه راه اندازی فست فود و فروش تجهیزات فست فود است. تمامی مواردی که برای راه اندازی یک فست فود حرفه ای، کافی شاپ یا رستوران ایتالیایی باید مورد توجه قرار گیرد توسط گروه اجرا میشود. گروه تخصصی راه اندازی فست فود و فروش تجهیزات فست فود IRANHFC با توجه به چشم انداز تهیه شده توسط مدیریت ارشد گروه (مهندس عباس حسینی) مشاور و مجری در راه اندازی فست فودهای کوچک و بزرگ، کافی شاپ، رستوران ایتالیایی و رستوران ارگانیک است. نظر به واردات مستقیم تجهیزات فست فود و رستوران و همچنین تولید کالای مرغوب ایرانی، به طور جامع به نیازهای صنعت فست فود پاسخ داده است. خدمات مشاوره راه اندازی فست فود، سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار در صنعت فست فود و غذا، فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی، پشتیبانی از تجهیزات و تأمین مواد اولیه، طراحی دکوراسیون فست فود، طراحی منوی غذای فست فود و ارزش غذایی آنها، برندسازی و واگذاری نمایندگی فست فودهای معروف و … از جمله خدمات گروه ایران اچ اف سی در صنعت فست فود و رستوران است ...

مشاوره راه اندازی فست فود  

خدمات راه اندازی فست فود

خدمات مشاوره راه اندازی فست فود، سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار در صنعت فست فود و غذا، فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی، پشتیبانی از تجهیزات و تأمین مواد اولیه، طراحی دکوراسیون فست فود، طراحی منوی غذای فست فود و ارزش غذایی آنها، برندسازی و واگذاری نمایندگی فست فودهای معروف و … از جمله خدمات گروه ایران اچ اف سی در صنعت فست فود و رستوران می‌باشد.

طراحی دکوراسیون فست فود

دکوراسیون فست فود

طراحی سه بعدی در فضای 3DMAX و اجرای تخصصی دکوراسیون فست فود و رستوران توسط تیم مجرب IRANHFC با رزومه درخشان در این حوزه که مملو از خلاقیت و افکتهای زیبا میباشد، در کنار قیمت تمام شده اقتصادی به فست فودها و رستورانها ارائه میشود.

طراحی دکوراسیون فست فود

فروش تجهیزات آشپزخانه فست فود

تجهیزات فست فود

واردات تجهیزات با کیفیت از برندهای معتبر جهانی به همراه تاییدیه اداره استاندارد جمهوری اسلامی ایران از کشورهای تولید کننده به همراه تولید کالای با کیفیت ایرانی که توسط مهندسین داخلی انجام میشود و همراه با گارانتی شایسته برای مشتری ایرانی ارئه میشود.

فروش تجهیزات آشپزخانه فست فود

راه اندازی فست فود از صفر تا صد

راه اندازی فست فود

راه اندازی فست فود فرآیندی است پیچیده که توسط مهندسین و متخصصین این حرفه با تخصص های گوناگون از صفر تا صد انجام می گردد.تیم IRANHFC با حضور متخصصین خبره این صنعت اقدام به ارائه مشاوره های تخصصی به کارآفرینان هوشمند می نماید.

راه اندازی فست فود از صفر تا صد

طراحی منوی فست فود

تهیه لیست غذاهای قابل ارائه با توجه به تجهیزات و فضای موجود، آموزش دستور غذای مشخص شده در منوی غذای فست فود، تنظیم رسپی و تعیین گرماژ مواد اولیه غذاهای منوی فست فود، تعیین برند مواد و معرفی بهترین تامین کننده مواد اولیه فست فود، برآورد قیمت تمام شده هر یک از غذاهای موجود در منوی فست فود، آموزش و ارائه رسپی برگرها، انواع ساندویچ، سس‌ها، سوخاری و …

آموزش رسپی فست فود

آموزش رسپی فست فود

با آزمایش و خطا پیش برید اگر عمر نوح و گنج قارون دارید یا ...
مشاوره رایگان بگیرید 

مشاوره راه اندازی‌ فست‌فود

گروه تخصصی راه اندازی فست فود و فروش تجهیزات فست فود IRANHFC در راستای ارائه خدمات بهتر به مشتریان با دریافت نمایندگی برندهای معتبر ماشین آلات از سرتاسر جهان و تولید ملزومات آشپزخانه در داخل کشور در جهت برآورده نمودن نیازهای اساسی مشتریان می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان، خرید تجهیزات و پشتیبانی با ما تماس بگیرید

 

 
تلفن تماس
02122329427
 
تلفن همراه
09126011937
 
آدرس ایمیل
Info@IranHFC.Org

آدرس دفتر مرکزی: تهران خیابان شریعتی بالاتر از سیدخندان خیابان خواجه عبدالله انصاری خیابان ابوذر غفاری شمالی پلاک 50.